Post by lobaconkaunet on Feb 5, 2022 17:36:14 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Survival on Raft: Multiplayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Survival on Raft: Multiplayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer bron ▞▞▞
▞▞▞ Survival on Raft: Multiplayer 2022 version ▞▞▞
Ik kwam bij het deel waar ik de watermaker bouw en kan dan niet verder gaan dat ik de planken niet kan toevoegen nadat ik de beker heb toegevoegd zoals het spel, maar ik ben net begonnen en ik kan niet voorbij dit begin komen deel een beetje frustrerend
Hou van het spel. het enige spel dat ik speel. Ik maak veel telefoons kapot en ik download dit spel op elke telefoon die ik koop en ga verder waar ik was gebleven. Ik zou alleen willen dat ik een beetje sneller kon levelen en als er betere beschrijvingen waren over wat en hoe je moet gebruiken wat je maakt en bouwt. Het is gewoon een geweldige game ga zo door met het goede werk Mega Play Team!
Slecht en niet leuk
EDIT: de laatste update staat het niet toe om items op de juiste manier uit de opbergkist te halen. Moet zsm worden gerepareerd. Het zou goed zijn om een vergeet toe te voegen, en dan in staat te zijn om spijkers, stalen speer, enz. te bouwen. Ook upgradebare items zoals netten. Starter vangt 25% van de items, upgrade naar 50%, enz. Laat na 100% dubbele capaciteit of iets dergelijks toe. Ook een kleine boot om items te verzamelen. Misschien een stempelontwerp.
Download Survival games for Android and enjoy your gameplay. ... VAST, is a brand new, open world, multiplayer survival game for mobile!
Raft Survival Multiplayer APK 3 (Android-game) - Download
Team 17 heeft een nieuwe survival game uitgebracht genaamd The Survivalists. ... Een nieuwe raft bouwen is ook zeker geen overdreven luxe.
Geweldig concept voor een spel. Heeft meer nodig. Het voelt alsof er iets ontbreekt. En het is veel te repetitief. Er is zoveel voor nodig om kleine, eenvoudige taken uit te voeren en het verveelt snel. Voor de rest echter een geweldige start van iets dat een geweldig spel zou kunnen zijn.
Het spel is echt leuk, maar sommige kisten kunnen niet worden geopend en van die met codes weet ik niet waar de codeberichten zijn en ik kijk het hele eiland rond en kan niets over een code vinden. De kranten op het eiland zijn moeilijk te lezen. En de wanttank doet niet eens iets. Maar ik hoop dat je er nog meer aan toevoegt. Zoals geweren en piraten en meer om de haai te doden. En het komt snel terug. Het eerste wat ik doe is het doden. 30 seconden later is het terug.
Heel leuk spel
hiel leukkkkklkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkķłkkkkkkkkkkkkklkkkkkkkklkkkl
Ik dacht dat het supersaai zou zijn, net als de andere survivalgames, maar eerlijk gezegd is het behoorlijk solide. Soms is het een beetje slordig en het is moeilijk om de juiste middelen te krijgen, maar anders dan dat, zou het aanraden!
Best leuk tot nu toe, maar ik kan zien hoe het saai wordt, het is hoeveel je de hele tijd moet drinken en eten en op een gegeven moment ben je alleen maar aan het verzamelen en opbouwen van eten en drinken. Ik denk dat dat is waar het spel voor is, maar misschien vind een eiland dat op het eiland is gebouwd en ga dan terug naar buiten of iets dat ik niet weet, maar ik vind het leuk
Vind het spel in het begin leuk, maar na een tijdje wordt het gewoon saai. Geweldig spel, vooral als je gewoon tijd wilt doden, behalve dat er echt geen reden is om naar een ander niveau te gaan. Doet me denken aan Minecraft we kunnen gewoon bouwen bouwen bouwen bouwen op de enige tegenstander die je hebt is een haai. Anders dan dat, goed aanbevolen als je je gewoon verveelt en iets wilt doen.
Ik heb echt enorm genoten van dit spel! De graphics zijn zo, maar ik hou van het idee om een gekke zwevende structuur te bouwen lol, eerlijk gezegd een geweldige game. Het doet ook goed werk met het overlevingsaspect, het is niet zoals andere overlevingsspellen waar er letterlijk nergens iets is en je gewoon chronisch sterft van de honger.
Geweldig spel, maar er moeten nog wat dingen aan toegevoegd worden. Eerst moeten meer niveaus en andere items beschikbaar zijn. Ten tweede ontbreekt het aan open creativiteit voor mensen met een creatieve geest. Het vermogen om een haaienval te bouwen zou geweldig zijn, misschien een motor om het vlot voort te stuwen of misschien een zeil. Ook als je spikes rond het vlot plaatst, raakt de haai ze en vernietigt ze, maar neemt geen schade op, de haai zou gewond moeten raken door deze aanval. En of het vlot wat eilanden kan verplaatsen om spullen te verzamelen en misschien andere mensen te redden.
Jetpack Joyride Arcade xohm
Het is super leuk dat je samen kunt spelen maar het is wel niet zo leuk dat je anker in 1 keer kapot is dus daarom 4 sterren en voor de rest een leuk spel
Kerel! Wat is er aan de hand met deze survivalgames? Er is geen enkele game die niet dezelfde dingen verknoeit. Het hoeft niet zo moeilijk of inspannend te zijn om een geweldig overlevingsspel te zijn. Maak niet alles moeilijk. Maak het realistisch, maar geen fulltime baan. Deze game komt het dichtst in de buurt, maar het is nog steeds belachelijk dom. Haaien vallen niet altijd aan en je kunt lang overleven zonder voedsel en water. Wat is er zo moeilijk te begrijpen!?
Goede gameplay en mechanica... maar het heeft geen zin. overleven is makkelijk, en... wat dan?
Simulators
Ik ben dol op de nieuwe update. Het lijkt alsof je op het water bent, overleef het echt! Het enige probleem dat ik heb is proberen de haai te porren en ik kom er niet uit. Tegen de tijd dat ik bij de haai kom, heeft hij mijn plank al ingenomen. Help me alsjeblieft om te begrijpen hoe je de haai moet porren.
Ik heb dit spel gespeeld en ik vroeg me af waarom je de eilandscanner gebruikt, maar het leidt je niet naar een eiland en het gereedschap dat ik wil is bloemen en verfemmers
Het is een leuk spel, maar als er een keer land of zou komen, dan zou het leuker zijn.
Een paar dingen irriteerden me maar waren beheersbaar, het spel heeft potentieel maar heeft een update nodig, het lijkt alsof je nergens heen gaat en het niveau-idee is verschrikkelijk geen eilanden en fakkels zijn moeilijk te beheren en richten minder, omdat je 's nachts zonder hen kunt zien, een onderzoeksbank meer tools en menuwijzigingen zouden helpen, maar het duurt zo lang om een level omhoog te gaan en het voelt alsof een level omhoog de enige manier is om het verhaal of zelfs de game vooruit te helpen, het voelt constant alsof je nergens heen gaat Ik heb meer maar geen ruimte
Survival on Raft: Multiplayer असल की नकल वाले गेम lntk
Survival on Raft: Multiplayer 模擬 box
Het is grappig en realistisch genoeg
Download Raft Survival: Multiplayer 65.0 Android voor € 0 door VADE, Kun jij met een groep op een vlot in zee overleven?
Survival on Raft: Multiplayer 模擬 box
V 4.8.4.9. Car Parking Multiplayer v4.8.4.9 MOD APK Onbeperkt geld / ontgrendeld ... Raft Survival Ocean Nomad Simulator MOD APK gratis winkelen.
Als ik deze app 0 sterren zou kunnen geven, zou ik dat doen. Ik haat dit spel omdat 1 het 55 minuten duurt voordat het geladen is aan het begin van het spel en 2 omdat alles GEEN kleur heeft. Alles is wit. En FINNALY 3 laat ik me schreeuwen hoe het me uit het spel haalt, dus als ik een geweldige dag heb, 5 dagen sinds het achterbleef, op niveau 10, blijft het me achter en is alles wat ik deed weg. + mijn niveaus zijn verdwenen.
Ik heb het nog niet gespeeld maar ik denk dat dit spel heel leuk is
Dit is een geweldige game, maar er is iets meer aan de hand, zoals misschien het verkennen van verschillende eilanden, misschien als grote stormen, zoiets, dus we zitten niet de hele tijd vast op een vlot en buggs, er is er maar één die ik kan vinden rn en de kisten, Ik kan niets uit de kisten halen, maar dat is alles wat ik kan vinden ik kom terug als ik iets anders zie
Leuk spel om te spelen van de vlotspellen in de Play Store. U hoeft niet te kopen (betalen om te winnen) of eindeloze video's. Aan de andere kant gemakkelijk af te werken, misschien zouden meer functies leuk zijn
Het is een goed concept en ik heb het een paar minuten gespeeld, maar ik heb hetzelfde probleem dat de waterdestilleerder niet werkt.. je kunt het water niet koken of het water in een kopje doen.. enige nadeel naar het spel.
Koss ispark headphones review, My apple product collection, Ausstieg atomenergie ... Duizelig worden bij roken, Survive and thrive, Bujoreanu alina corina,
Het heeft een zeldzame lag-spikes, maar ze zijn niet slecht en voegen een horrpoon met touw toe voor het grijpen van componenten op een groter bereik
Geweldige game in het algemeen, ik kan er gewoon niet achter komen hoe ik "het anker moet laten vallen", zou dat alsjeblieft kunnen oplossen, ook de houten spikes zijn te duur, het duurt te lang voordat de ramen worden ontgrendeld en zeewier is zo moeilijk te krijgen, van je zou het kunnen veranderen van 2 stukken naar 1 om touw te maken, het zou de dingen een stuk eenvoudiger maken. Vooral, hoe laat je het anker vallen?
Cool, leuk, makkelijk spel om te spelen.
Niet leuk
Saai spel... alle niveaus zijn hetzelfde.. ontgrendelt alleen nieuwe bouwdingen
Goed, maar ik denk dat het glitches heeft. Ik heb verschillende boten en een paar vliegtuigen voorbij zien komen en ik heb de fakkels meerdere keren afgestoken terwijl ze in de buurt zijn, maar geen van hen stopt ooit. Ik weet niet zeker wat het nut van fakkels is als ze de aandacht van de voorbijganger niet trekken. Voor de rest een geweldige game en ik hoop dat ze het blijven uitbreiden met meer dingen om te bouwen en te koken!
Hou ervan! Overleven in een poging het water te overleven, maar er zijn slechts twee grote problemen, WAAROM IS CREATIEF NIET GRATIS EN WAAROM IS ER GEEN ONLINE!! HET ZAL VEEL BETER ZIJN MET ONLINE EN GRATIS CREATIEF. GELIEVE OOK MEER KANONNEN TE ZETTEN WAARMEE JE KUNT DODEN, GELIEVE DEZE OF ANDERS UR GAME WORDT NOMAD 0! BEDANKT VOOR HET SPEL!
Zag er cool uit. Helaas heb ik het nooit kunnen spelen. Elke keer dat ik hem opstartte, crashte hij meteen. Het opnieuw opstarten van mijn telefoon, het wissen van de cache en gegevens van de game en het opnieuw installeren van de game loste het probleem niet op.
Geweldig spel dus dacht ik. Ik heb dagen gespeeld. Ik had een tweede verdieping gebouwd, grotere bedden voor groenten. Was pompoenen aan het kweken. Ging later terug om te spelen en het was niveau 9 en een klein vlot en al mijn spullen waren weg. Ik wil niet opnieuw beginnen.
Ik heb er een hekel aan dat er geen infoknop is over het maken van items waar ze voor zijn en hoe ze te gebruiken. Ik heb de watertank al een tijdje ontgrendeld en het heeft meerdere keren geregend en ik heb ongeveer 20 tanks gebouwd, maar geen idee hoe ze te gebruiken, ze produceren niets. Dit soort dingen maken het spel een beetje kapot
Survival on Raft: Multiplayer असल की नकल वाले गेम lntk
De plot van het spel is goed, maar er zijn problemen met betrekking tot de brand- en haaienschade. Er zou ook een tutorial moeten zijn om voor de eerste keer in het water te vallen, zoals bij al het andere. De graphics zijn tot nu toe goed. Als het een survivalgame is, moeten er eindelijk meer manieren zijn om materiaal te verzamelen.
Met multiplayer-games kun je een online spelletjesavond houden met vrienden. ... In het survival-spel “Raft” kun je samen met vrienden je
Leuk spel Ik ben nu level 25 maar ik vraag me af zit er nu iets speciaals in water er kan gebeuren of dat ik nog kan vinden? (Als we niet verder zouden kunnen levelen en nieuwe dingen kunnen krijgen zoals iets van antennes om een reddingsboot te alarmeren dat we vastzitten zou heel leuk zijn)
Survival on Raft: Multiplayer Simulācijas spēles sfgb
Het zit vast bij 'maak een hamer'
Super gaaf spel