|
Post by Raphael Nivéraqii on May 16, 2011 16:23:08 GMT 1
Cato
Tsk tsk du er ik meget hjælp? xD men hvis du laver en tråd så sig lige hvor eller smid link xD men jeg smider dem på listen når jeg lige ved hvor ^^
|
|
|
Post by Nemo Langdon on May 16, 2011 16:54:47 GMT 1
|
|
|
Post by Raphael Nivéraqii on May 16, 2011 18:37:59 GMT 1
Cato & Nemo
Ja jeg har så smidt Cato ind som bedste ven xD tænkte at det nok er meget passende når de nu er så ens og har meget til fælles ^^ og til Nemo lavede jeg sådan et nyt punkt xD 'LIllebror' som han så har xD De andre passede ik til ham ^^
|
|
Lucy Jackson
Menneske
Universitetsstuderende og stripper[A:0]
[Mo0:0]
|
Post by Lucy Jackson on May 19, 2011 8:00:09 GMT 1
Jamen Raphael, jeg er helt frisk på hvis vi skal finde udad noget mere end bare en ansættelse hos Raphael ^^ Men må desværre indrømme at alt det forbedrelse til eksammer har taget efterlagt mig uden nogle bestemt idé.. Du kan lige få et link til hendes profil og se om du måske ikke har mere krea end mig ^^
|
|
|
Post by Raphael Nivéraqii on May 19, 2011 8:05:30 GMT 1
Lucy
Jeg kigger på det xD Men vil så lige sige, at det heller ikke er en garanti, at jeg har hjerne og krea til noget stort eller lignende xD Men ellers så kører vi den bare ansættelses mæssigt med noget flirteri her og der eller et bid eller to, da hun jo er menneske så han kan nok godt finde på og kræve lidt blod xD
|
|