|
Post by Raphael Nivéraqii on Apr 13, 2011 14:28:21 GMT 1
|
|
|
Post by Frida Evelyn Mioniel on Apr 15, 2011 18:08:59 GMT 1
Jeg er underlig, men jeg var solgt da det var sådan at jeg læste Han er meget dyster anlagt... Frida er glad for at flirte, glad for sex, og ja hun er jo så også ret glad for fyre Jeg ved ikke om du kan bruge hende til noget ?
|
|
|
Post by Raphael Nivéraqii on Apr 15, 2011 18:42:35 GMT 1
Frida
Hehe solgt ligefrem xD men hvis hun er glad for sex og for at flirte så vil hun passe temmelig godt til ham xD hans kvindelige modstykke men om hun skal være en kæreste eller bare en flirt må du afgøre ^^ hvad du nu har mest lyst til jo ^^
|
|
|
Post by Frida Evelyn Mioniel on Apr 15, 2011 18:59:19 GMT 1
Ja solgt, der var bare noget over det som fangede mig
Det hele kommer jo an på hvordan de kommer til at klinke sammen Jeg vil helst ikke sige om chars skal være kærester eller noget, ikke før man ved om de kan sammen, det kan de nok godt, men det er også dumt at aftale noget man ikke kan holde Så i starten er det jo nok bare når de mødes, en flirt Og så må vi se hvordan det udvikler sig, er det i orden ?
|
|
|
Post by Raphael Nivéraqii on Apr 15, 2011 19:01:02 GMT 1
Frida
Helt okay ^^ hvad du har det bedst med xD men skal vi så først mødes og se eller må jeg smide hende på på flirt right on the way? xD
|
|
|
Post by Frida Evelyn Mioniel on Apr 15, 2011 19:02:36 GMT 1
Bare skriv hende på, for der er vist ikke rigtig nogen tvivl om at de vil ende med at flirte når de er som de er Men vil du være en skat og lave en tråd til os et sted, så svare jeg når jeg kommer ind fra at have set film *hunde øjne*
|
|
|
Post by Raphael Nivéraqii on Apr 15, 2011 19:13:58 GMT 1
Frida
Nytter ikke noget og spørge dig om nu hvor henne xD men jeg improviserer og laver den et sted i byen eller noget xD ses senere ^^ og du er skrevet på
|
|
|
Post by Daniel Jackson on May 10, 2011 18:57:51 GMT 1
Altså! Nu tænkte jeg, at jeg har den her vampie, Cato, som sikkert deler nogen af Raphys interesser xD kunne godt forestille mig, der måske var lidt venskab eller venligt fjendskab mellem dem De kunne sikkert godt sidde og chille sammen med en blodtank på den ene side og en stripper på den anden
|
|
Blanche Noir
Hybrid
Stripper.[A:0]
"I don't give a fuck!"[Mo0:0]
|
Post by Blanche Noir on May 10, 2011 19:15:07 GMT 1
Så vidt jeg er orienteret, så er Blanche vidst ansat hos Raphael
|
|
Lucy Jackson
Menneske
Universitetsstuderende og stripper[A:0]
[Mo0:0]
|
Post by Lucy Jackson on May 11, 2011 14:58:44 GMT 1
Jamen Lucy er en af de ansatte hos Raphael
|
|
|
Post by Cato Langdon on May 14, 2011 21:08:19 GMT 1
Arh, jeg glemte det helt O.o' Cato kunne måske være en ven-bekendt-something, og hans bror Nemo kunne måske også bruges til noget? xD Nemo har en tendens til at rende rundt efter ældre mænd (mangel på opmærksomhed fra hans far, så det er ikke noget decideret romantisk, det er mere for at få ros og anderkendelse af nogen). Det kunne være meget sjovt at se Raphael skulle håndtere en lille knægt, der ikke er vild med ham og stadig hænger på ham xD
|
|
|
Post by Raphael Nivéraqii on May 16, 2011 13:55:01 GMT 1
Ja og sorry jeg så ik har været på så meget og ik rigtigt kunne reagere xD Men nu skulle jeg være klar og frisk til og være efter jer! xD Blanche & Lucy
Jamen så kan jeg da forstå, at I skal på hos de ansatte xD er det alt der skal laves der eller vil I have mere i det? xD
Cato
Ja begge kunne faktisk lyde vildt fedt! xD Kan lige forestille mig den der unge (hvor gammel han nu end er xD) rende rundt og hele tidne ønske opmærksomhed xD Og det med Cato lyder sq også fint ^^ En der kan holde ham ud i længere tid af gangen og som han måske ikke behandler som andre ville ved en ven, men inderst inde respektere han ham jo dog alligevel xD
|
|
|
Post by Daniel Jackson on May 16, 2011 15:15:35 GMT 1
knew you'd like it vi må prøve det af en dag ^^
|
|
|
Post by Raphael Nivéraqii on May 16, 2011 15:25:26 GMT 1
Cato
Hehe du har aflæst mig well?? xD Men ja det må ^^ og snart xD jeg har ik så meget tid til hver dag fordi jeg har lidt med fritid der =/ Onsdag er den dag i ugen jeg bedst har tid og ellers fredag til søndag ^^ Men så er det jo liiiige hvor jeg skal smide Cato og Nemo ind på listen? xD
|
|
|
Post by Cato Langdon on May 16, 2011 15:34:33 GMT 1
ja, det er et godt spørgsmål xD det må du selv ligge og rode med jeg kan sagtens bare lave en tråd, som du kan svare i, når du har tid ^^
|
|