|
Post by Zinnia Caritas Amore on May 16, 2011 17:57:34 GMT 1
Ja nu får jeg mig endelig taget sammen til at lave en plottråd ! Jeg søger lidt af hvert, både venner,fjender, elskere. Zinnia er Universitets studerende og er en engel der har en stor frygt for vampyrer, vis hun opdager en i nærheden er hun så godt som fløjet. Hun er en livsglad pige, der holder sig fra alkohol og smøger og aldrig har været fuld. Hun er også ret kropssky da hun blev overfaldet af nogle vampyre i en ret ung alder ( nok også en god grund til at hun er bange) Tror det kunne være nice med et plot med en person der prøvede at få lidt gang i tøsen. Selvom hun er en engel der er født på jorden er hun nemlig stadig ret hellig og hendes største skam i livet er at hun burde beskytte mennesker fra vampyrer, men istedet flygter gang på gang. vis i vil vide mere så læs profil ! Så fyr løs vil gerne have hende ud i nogle pinlig,usikkre og skræmmende situationer så hun kan få taget sig lidt sammen ;P
|
|
Dylan Hendrix
Vampyr
Producer, sangskriver, og musiker.[A:0]
"Lay lady lay, lay across my big brass bed."[Mo0:0]
|
Post by Dylan Hendrix on May 16, 2011 22:22:02 GMT 1
Tror ikke Dylan ville være bleg for at forsøge at forføre en engel - oven i det er han jo en kendt musiker, som hun måske beundrer?
|
|
|
Post by Zinnia Caritas Amore on May 16, 2011 22:32:45 GMT 1
Lyder som en god ide, hun kunne godt være hans beundre og så ikke vide at han var vampyr og bare havde set ham tv og hørt hans musik. Kunne være de kunne mødes til en af hans koncerter eller noget?(ville hun ikke være typen der normalt gøre, men kan være hendes veninder har fået lokket hende med ) kunne også være fedt vis han måske fik hende lokket til at drikke ( hun har nemlig aldrig rigtigt rørt alkohol xD) og siden han er musiker og drugs,alkohol og alt hvad der nu hører med tænker jeg han vel er den rigtige til det. hvad syntes du?
|
|
Blanche Noir
Hybrid
Stripper.[A:0]
"I don't give a fuck!"[Mo0:0]
|
Post by Blanche Noir on May 17, 2011 19:20:13 GMT 1
God idé Hun kan have misset the breaking news om at Dylan Hendrix er vampyr - og en koncert er idéel, men tror så nærmere at Dylan bliver en gæsteoptræden et sted, og så giver han et enkelt nummer sammen med det evt. band der spiller Et band han har lavet kontrakt med via sit pladeselskab! - Kunne det være en idé? Og du må meget gerne starte, i så fald hvis vi går i gan nu, det ville være super rart!
|
|
|
Post by Zinnia Caritas Amore on May 17, 2011 19:32:39 GMT 1
Det lyder som en god ide ! det er plannen så, men hvor skal jeg oprette? ( kommer vel an på hvor ham og det andet band spiller henne)
|
|
Blanche Noir
Hybrid
Stripper.[A:0]
"I don't give a fuck!"[Mo0:0]
|
Post by Blanche Noir on May 17, 2011 19:37:07 GMT 1
Hmm.. i Paris, og så det sted hvor der er teatre og koncertsale
|
|
|