Post by Mimi Destiny Dust on May 14, 2011 19:28:13 GMT 1
Mimi Destiny Dust
Life is not a fairly tall
MY NAME IS Mimi Dust. I AM 21 YEARS OLD AND I LIVE MY LIFE AS A Human.
Jamen lige hvordan jeg skal beskrive hende her er jeg ikke helt sicker på og faktisk så søger jeg ikke noget bestemt til hende. Men Mimi kan beskrives, som en porson, som heller end gerne vil hjælpe andre og dog, så lukker hun ikke rigtig nogle indtil sig på grund af hun har levet de sidste mange år på flugt fra myndighederne hvilke har fået hende til at skifte efternavn så mange gange at hun ikke længere har styr på det samt hun er stadig på flugt fra hendes fortid. Hun er dog, vendt tilbage til Frankrig igen og begyndt på universistet hvor hun studere psykologi og samfund, som hovedfag. Mens hun arbejder, som bartender vedsiden af for at kunne overleve da hun ikke noget familie at trække på og hun er for stædig til at bed om hjælp. Men ellers så kan man sige at Mimi er født under en uheldig stjerne da hun næsten altid ender ude i problemmer selvom det ikke lige var meningen til at starte med. Jeg søger dog, ikke noget kæreste-forhold til hende på det plot er taget og dog, så gør en flirt eller andet ligne intet selvom jeg må indrømme at Mimi ikke lige vil opdage sådan noget i starten vedmindre at det bliver gjort meget tydeligt at der bliver flirtede med hende ^^
Bedste ven: (1)
Bedste veninde: (1)
Ven(ner): (flere)
Ven(inder): (flere)
Kendt ved navn: (flere)
Beskyttende overfor: (1)
Veninder med fordele: (flere)
Partners in crime: (flere)
Tidligere gode venner (dog uden at være fjender): (Flere)
Tidligere venner (dog uden at være fjender): (flere)
Fjende i flere år: (flere)
Ny fjende: (flere)
Venligt fjendskab: (flere)
Jalousi: (flere)
Rivalisering: (Flere)
Afsky: (flere)
Flirt: (flere)
Eks: (flere)
Fysisk tiltrækning: (flere)
Crush på hende: (flere)
Men hvis du sidder inden med en eller anden god idé så bare fyr den af (Næsten) intet er for tossede. ^^
This template was created by HeartagramJunkie @ Caution 2.0[/center]
[/size]