|
Post by Michael Ruzo Prince on Apr 11, 2011 18:29:52 GMT 1
|
|
|
Post by Frida Evelyn Mioniel on Apr 15, 2011 18:05:31 GMT 1
Ja her har vi jo ret god grund til plot efter som de arbejder ret tæt sammen, men du ved jo også godt at det var derfor jeg ville have hun fik jobbet
Men et plot. Jeg kunne da forstille mig et eller andet sted at e er venner? Jeg ved ikke om han ville være beskyttende overfor hende på en eller anden måde, det vil jeg lade være op til dig Jeg havde overvejet venner med fordele, men jeg ved det ikke, hvad siger du ? og under lovers, der kan jeg ikke se noget, udover at de måske kunne flirte, hun kunne hvert fald godt finde på det, hvert fald når hun er single
|
|
|
Post by Michael Ruzo Prince on Apr 15, 2011 18:34:56 GMT 1
Frida Evelyn Mioniel Ja som du siger er det job oplagt med et plot. Jeg tænker at deres forhold er ret professionel, i hvert fald fra Michaels side. Der skal en del til inden han få øje på en pige eller rettere finder hende interessant men det betyder ikke at han er stivnakket eller kedelig. Normalt vil han nok være professionel men under særlig omstændigheder hvor han muligvis har arbejdet en del og gerne ville have noget til afveksling så kunne det godt lade sig gøre med lidt flirt eller som du så pænt kalder det venner med fordele .. synes dog at vi skulle have en tråd inden vi beslutter noget, bare så vi kan se hvordan de spiller sammen...
|
|
|
Post by Frida Evelyn Mioniel on Apr 15, 2011 18:38:13 GMT 1
Jeg er også selv af den overbevisning at man ikke kan lave et helt plot, for man ved jo aldrig hvordan de kan sammen og sådan Men ja jeg tænkte heller ikke at hun ville gøre det når det er sådan at de er på arbejde, kun hvis hun ved at han ikke ville have noget i mod det Men ja, en tråd ville nok være det bedste
|
|
|
Post by Michael Ruzo Prince on Apr 15, 2011 18:41:19 GMT 1
Frida Evelyn Mioniel Perfekt! så synes jeg vi snart skal have en tråd
|
|
|
Post by Frida Evelyn Mioniel on Apr 15, 2011 18:43:44 GMT 1
Jeg kunne ikke være mere enig Skal vi have lavet en med det samme ??
|
|
|
Post by Michael Ruzo Prince on Apr 15, 2011 18:46:48 GMT 1
Frida Evelyn Mioniel Klart hvem starter .. går ud fra at den der starter gør det ved kontoret?
|
|
|
Post by Frida Evelyn Mioniel on Apr 15, 2011 18:57:07 GMT 1
Kan du ikke gøre det ? *totalt hunde øjne* Jeg skal jo ud og se Harry Potter 7 del 1 nu her Men ja det er nok ved kontoret
|
|
|
Post by Michael Ruzo Prince on Apr 15, 2011 18:58:12 GMT 1
Frida Evelyn Mioniel I will.. hyg dig
|
|
|
Post by Daniel Jackson on May 10, 2011 19:24:43 GMT 1
Kunne godt forestille mig, Nemo er ret imponeret af ham og nok tit vil prøve at rende rundt i hælene på ham xD (intet romantisk, bare ren fascination)
|
|
Blanche Noir
Hybrid
Stripper.[A:0]
"I don't give a fuck!"[Mo0:0]
|
Post by Blanche Noir on May 10, 2011 19:26:33 GMT 1
Tænker at det måske kunne være sjovt hvis Michael en dag mødte en hybrid (der stort set næsten er vampyr) der hader vampyre som pesten, især hader vampyr mænd som pesten. Ikke nok med at han er vant til at blive forgudet af alverdens kvinder, så møder han en hybrid som på ingen måde føler behov efter at knytte sig til sit dominerende ophav, og som ja... egentlig ønsker at vampyre kommer ned fra deres egotrip og tyran adfærd Ved ikke om det er en idé?
|
|
Blanche Noir
Hybrid
|
Post by Blanche Noir on May 10, 2011 19:28:46 GMT 1
Desuden, som citatet antyder, så vil han tilsyneladende finde det underholdende at møde en 'hater'.
|
|
|
Post by Michael Ruzo Prince on May 12, 2011 18:01:49 GMT 1
Daniel Jamen han er da velkommen til at rende efter Michael.. når han altså kan fange ham Man kan jo ikke sige at han altid befinder sig på gaden
Blanche De kan da godt møde hinanden, det er ikke udelukkede. At hun så vil hade ham vil han nok bare betragte som træls for hende, for han er så selvoptaget at han vil mene at hun går flip af noget godt Men ja, udover det vil han være rimelig ligeglad med hendes mening om ham personligt, hvad der dog er mere interessant er hendes mening om hans regime . Han vil nok ikke tillade hende at ødelægge hans styreform, og det kan hun nok heller ikke på egen hånd, men han vil nok blive lidt irriteret over det alligevel...
|
|
Blanche Noir
Hybrid
|
Post by Blanche Noir on May 14, 2011 16:58:25 GMT 1
Tja, tænker det kunne blive sjovt lidt længere henne i spillet, hvor Blanche formentlig udvikler sig til endten en del af vampyrerne, eller en broget 'frihedskæmper'
|
|
|
Post by Michael Ruzo Prince on May 14, 2011 17:09:16 GMT 1
Blanche
Jamen det kan det sagtens blive ja xD
|
|