|
Post by Daniel Jackson on May 8, 2011 13:40:40 GMT 1
Daniel grinede uvilkårligt af hendes ord. "Det er nok en meget god livsholdning, lidt ligesom at sige nej til cigaretter eller stoffer," medgav han. Det fik ham til at tænke videre. "Altså du kan prøve at finde Frosts veninde? Cheryl kan måske sige noget mere om, hvad Frost har foretaget sig, og hvem ved, måske var hun der, da han blev kidnappet," han trak på skuldrene ved ordene. Cheryl var hans bedste bud på nogen, som måske kunne hjælpe. Hun havde virket til at have et nært forhold til manden. Han nikkede til hendes forsøg på en joke. "Men jeg håber, du finder ham...selvom det næppe kan være let i al det solskin," han så ud på gaden, hvor eftermiddagssolen hang på himlen. Det var ret utroligt, at hun overhovedet ville gå ude i det vejr. Det understregede vel bare, hvor vigtig Frost måtte være for vampyrerne. "Jeg burde nok også komme tilbage til arbejdet," tilføjede han undskyldende og rejste sig. Chefen ville snart opdage, han bare sad og snakkede.
|
|
|
Post by Jessica Whinfield on May 8, 2011 13:51:22 GMT 1
Jess kunne ikke lade være med at grine ad hans ord "jeg tror heller ikke smøger og stoffer ville være særlig godt for mig. Specielt fordi min krop har det med at afstøde alle fremmedlegemer der kommer der ned. Hvad kroppen ikke kan optage, udskiller den. Det kunne godt gå hen og blive en ret ubehagelig følelse tror jeg". Hun nikkede lidt til hans ord, men måtte igen se lidt chokeret ud. Cheryl var i Rom? Frost plejede da sjældent at tage hende med. Men det var nok fordi han havde regnet med, han skulle være her et stykke tid, hvilket han så også kom til at blive. Til hans bemærkning om solskind, smilede hun bare "når man har levet så længe, som jeg har, vænner man sig til det. Den ville dog være mindre stikkende, hvis jeg havde fået bare lidt at spise inden jeg gik ud, men sådan går det nu ikke. Du ved ikke om Vatikanet uddeler blod vel? Jeg mener, jeg kan vel trods alt ikke være den eneste vampyr i landet, og andre må vel klare sig på en eller anden måde". Da han sagde, han hellere måtte se at komme tilbage til arbejdet, rejste hun sig også "du har ret. Jeg må også hellere se at komme videre, inden Michael ringer igen, for at høre hvorfor jeg ikke har ringet. Det var hyggeligt at møde dig". Hun rakte høfligt hånden frem mod ham som afsked. Hun mente det var bare en smule uhøfligt, ikke at have fysisk kontakt, når nu de havde siddet og snakket i pænt lang tid.
|
|
|
Post by Daniel Jackson on May 8, 2011 14:07:45 GMT 1
Daniel funderede et stykke tid over hendes blodproblem, inden han sukkede: "Vatikanet er helligt, så som vampyr, ville du aldrig kunne få noget der...jeg forestiller mig at de få vampyrer, som er i Italien får blod fra hospitalerne på en eller anden måde. På grund af stridighederne, er de fleste vampyrer trodsalt flygtet til Spanien og Frankrig, ligesom englene i de to lande er flygtet hertil," han var ærligtalt ikke sikker på, hvordan vampyrer fik blod her i Rom. Han forestillede sig stadig, de overfaldt folk, Det måtte være Vivas skyld. "Ellers må du forhøre dig om, hvordan Frost får blod..." det var da en vampyr, som Daniel vidste var i Rom. Han tog hendes hånd til afsked. "I lige måde, jeg håber, du finder ham snart. Hils ham fra mig, nå ja, citronisvanden er på huset, så du behøver ikke betale" han sendte hende et V-tegn med to fingre og gik over for at tage mod bestilling fra et par piger.
//Out
|
|
|
Post by Jessica Whinfield on May 8, 2011 14:12:52 GMT 1
Jess funderede lidt over hans svar "well, så så er der altid den mulighed med skoven og dyrene igen". Hun smilede svagt, og efter han havde givet hende hånden til afsked, forsvandt hun ud gennem døren. Hun var blevet lidt overrasket over, hun ikke skulle betale for sin drikkevare, men på den anden side... hun havde vist heller ikke mødt en helt almindelig engel den eftermiddag. Solen stak stadig, men af en eller anden grund generede det hende ikke så meget og af den samme, men uforklarlige grund kunne hun ikke lade være med at smile. Der gik en flok mennesker forbi vinduerne, og da de var væk, var Jess ligeledes forsvundet. //OUT
|
|