|
Post by Daniel Jackson on May 6, 2011 16:23:17 GMT 1
Well, Daniel er en klodset engel, som altid kan bruge bekendtskaber xD Han har en storebror, der er ret overbeskyttende omkring ham [*host*forelsket*host*), så hvis man har lyst til at spille ham, skal man da være velkommen - bare PM mig. Venner er mere en velkomne, fjender lige så selvom DJ nok er en ret ynkelig fjende xD Han er trodsalt ret klodset og ville nok tabe en slåskamp meget hurtigt. Af andre plots ved jeg ikke lige nu, men sig endelig til, hvis du kommer på noget, jeg er frisk på det meste Jeg søger dog ingen kæreste til ham for tiden, det er lidt for tidligt o.o For at se hans profil kan du bare klikke på hans siggy
|
|
Frost
Vampyr
Diplomat[A:0]
[Mo0:8]
|
Post by Frost on May 6, 2011 19:57:37 GMT 1
godt X-D for jeg ville heller ikke gide svare hvis der var alle de koder. Men frost vil gerne have du venskab, og han vil gerne introducere daniel for cheryl, så de forhåbentlig også kan blive venner:-) husk vores tråd^^ tænkte på at hive cheryl derind også
|
|
|
Post by Daniel Jackson on May 7, 2011 10:39:03 GMT 1
lyder da godt ^^ og jeg har også fået svaret nu xD
|
|
|
Post by Jessica Whinfield on May 7, 2011 15:01:43 GMT 1
Hiya DJ xD
Jeg ved godt at han er en smule bange for vampyre, men Jessi er stort set lige kommet til Rom, så mon ikke de tilfældigvis kunne støde på hinanden og blive venner?? xD .. Også mest fordi jeg godt kan lide at have gang i lidt flere tråde på en gang for så bliver ventetiden ikke så kedsommelig xD .. Anyway det var bare en tanke, men hvis det ikke passer dig kan du altid bygge på ^^
|
|