|
Post by Michael Ruzo Prince on May 12, 2011 19:36:20 GMT 1
Hun stoppede ham ikke hvad hun endelig burde gøre. Det ville være bedst hvis hun stoppede ham for dette kunne umuligt føre noget godt med sig hvis de fortsatte for meget. Han opfattede hendes suk hvilket bragte et smil frem på hans læber og som fik ham til at fortsætte sine små kys. Han fornemmede tydeligt hendes arme om sig og lod hende gøre det, lod hende komme helt tæt på uden at stoppe hende eller selv stoppe. Hun nappede ham i øreflippen hvilket var kommet en smule bag på ham at hun ville gøre men intet afsløret noget nærmest tværtimod. Han smilede svagt på ny og fortsatte kyssende hen over hendes hals idet hun lod hovedet glide på skrå og derved blottede hendes fine blege hals for ham. Han lod kyssende fortsætte over hendes hals, flytte sig opad hele tiden for til sidst at strejfe hendes kæbe. Han flyttede sig, ikke meget men så de igen så hinanden i øjnene. Hans blik holdt hendes fast i noget tid inden det forlod hende for at glide hen over hendes læber, han første hovedet tættere på hendes mens han strammede grebet en anelse om hende dog ikke så meget at hun ikke vil kunne stoppe ham. hans hoved blev lagt en anelse på skrå og stemningen synes at blive anspændt, alt var stille og han end ikke trak vejret. Hans ansigt var lige ude for hendes ”Du burde stoppe mig” hviskede hans svagt med blikket rettet mod hendes læber inden han lod blikket glide ind i hendes igen.
Tag: Jessica Word: 257 Outfit: Clik Clik Note: N/A
|
|
|
Post by Jessica Whinfield on May 12, 2011 19:48:23 GMT 1
Jess nød fortsat hans kys, og hun lukkede kort øjnene i nydelse. Hendes små nap i hans øreflip blev langsomt til blide kys ned ad hans hals, og hendes ene hånd kørte blidt op ad ryggen på ham og op i hans hår, hvor den begyndte at nusse ham, fortsat lige så blidt som resten af hendes berøringer. Da hun blev trykket længere ind mod ham, strammede hun grebet om ham en anelse, for ikke at få overbalance, for hun blev en anelse overrasket over det. Hun lod sig dog ikke vise det, og hun fortsatte ufortrødent. Da han sagde, hun burde stoppe ham, så hun ham direkte i øjnene "jeg har ikke lyst til at stoppe dig, og jeg går næsten ud fra, du gerne vil have mere, siden du ikke er stoppet af dig selv?" Der var noget udfordrende i hendes stemme, men samtidig gjorde hun det klar, at hun talte sandt. Hun nød det, og hun undrede sig lidt over, hvorfor hun ikke var kommet i gang noget før. Hun skubbede dog lynhurtigt tanken ud af hovedet, for dette var hverken tiden eller stedet til at tænke over sådan noget.
|
|
|
Post by Michael Ruzo Prince on May 12, 2011 19:55:58 GMT 1
Hendes nap var gået hen og blevet til søde små kys som han faktisk nød, utrolig meget endda. Han sukkede dog ikke og udviste ingen tegn på nydelse, det var som om han slet ikke bemærkede det eller som om han var så optaget af hendes egen hals at han slet ikke bemærkede sine omgivelser hvilket ikke passede for han var fuldkommen bevidst og alt og alle. Enhver lyd ville ikke gå ham forbi. Han fornemmede hendes hænder der gled op langs hans ryg og begravede sig i hans hår. Da hun strammede grebet om ham havde han intet imod det tværtimod nød han den styrke hun havde selvom hun ikke lagde utrolig meget styrke der. Efter sine ord ventede han på et svar og da han endelig fik et dukkede det charmerende, forførende smil atter frem på hans læber. Hendes ord havde noget sandhed, men langt fra den sandhed hun selv troede. Han holdt hendes blik fangede ved sit eget i nogle sekunder endnu inden han egen læber strejfede hendes ganske flygtigt, nærmest pirrende, opfordrende.. drillende. der kunne komme en del ud af dette, på den anden side kunne det også ende galt, hvem vidste. De næste par sekunder ville dog være altafgørende, ikke at hendes reaktion ville afgøre det hele for han havde situationen under kontrol og han kunne tvinge hende til at fortsætte med magt hvis han ønskede det.
Tag: Jessica Word: 232 Outfit: Clik Clik Note: N/A
|
|
|
Post by Jessica Whinfield on May 12, 2011 20:07:41 GMT 1
Jess kunne mærke hun rystede let, men det var ikke nervøsitet. Det var følelsen af euforien, der susede gennem hendes krop, for hun nød virkelig, hvad han gjorde lige nu. Da han strejfede hendes læber med sine på den opfordrende, pirrende måde, fangede hun dem i et blidt, men delvist kort kys. Der var dog noget lettere pirrende over den længde, det varede, for det var næsten som om, hun udfordrede ham til at fortsætte, på samme måde som han næsten lige havde udfordret hende. Den hånd der var på hans ryg gled stille og roligt om på maven, hvor den kørte ind under skjorten og begyndte at nusse blidt og roligt. Hun så ham direkte i øjnene, og det var ret tydeligt, hvad hun havde i tankerne, for hendes pupiller havde udvidet sig, og der var en glød i dem, som der ikke havde været før. Nu begyndte hun selv at trykke sig en smule mere ind mod ham, idet hun igen begyndte at kysse ham på halsen.
|
|
|
Post by Michael Ruzo Prince on May 12, 2011 20:24:31 GMT 1
Han kunne nærmest fornemme hvor meget hun nød det og da hun trykkede sine læber mod hans lod han hende gøre det. Hans læber gengældte kort kysset men det blev hurtigt brudt. Hun opfordrede ham via blik, kropssprog og opførsel til at genoptag det, det var helt tydeligt. Han blev ret hurtigt distraheret da hun fik hånden ind under skjorten og strejfede hans hud, og fortsatte til at kysse ham på halsen. Han havde ikke regnet med at hun var sådan når hun først fik lov. Noget mellem dem havde der vel et eller andet sted altid været, men det havde været noget usagt og det var en fejl. Den slags burde man snakke om når man arbejdede samme. Han lod hovedet glide svagt på skrå, hun styrede det ret godt hvis man spurgte ham og nej, han ville ikke have noget imod at overlade det hele til hende. Han fornemmede hvordan hun trykkede sin krop mere mod hans og vidste at der snart ikke var nogen vej udenom. Hans hånd forlod ikke hendes liv, den anden sneg sig op ad hendes ryg, skulder og hende over hendes kind hvorefter en finger lagde sig over hendes læber. ”Rolig..” hviskede han hende i øret, forførende, blidt og lokkende. Forkert af ham, helt forkert, og nærmest dumt, men han havde styr på det hvis man spurgte ham. han greb blidt fat om hendes kæbe og tvang, ikke hårdt, hendes ansigt tæt mod sin egen. Hans blik hvilede i hendes, gled hen over hendes ansigt og studerede enhver lille detalje, ned over hendes flotte bløde fyldige læber inden blikket igen gled hen over hendes øjne og standsede der ”Jeg er ked af at sige det… men det er vist klogt hvis vi stopper her” hviskede han lavt. Slap hende og viklede sig ud af hendes greb og arme. Han havde taget hendes hånd, førte den nu op til sine læber og lod sine læber strejfe hendes håndryg.
Tag: Jessica Word: 324 Outfit: Clik Clik Note: N/A
|
|
|
Post by Jessica Whinfield on May 12, 2011 20:40:27 GMT 1
Jess kunne mærke, han blev mere og mere tilbageholdende, hvilket hun ikke rigtigt brød sig om, for hun ville bestemt ikke have ham til at stoppe nu, hvor det var så skønt. Da han alligevel stoppede, og sagde det var klogt, hvis de stoppede nu, hævede hun et bryn "så du har altså gejlet mig op kun for at fortælle, du nu har tænkt dig at trække i land? Jeg havde forventet lidt mere af dig, men det ser vidst ud til, du ikke tør fuldføre det". Det første hun sagde, var med en vis skepsis og irritation i stemmen. Det ændrede sig dog brat, da hun begyndte på den anden sætning, og hendes stemme lød nu udfordrende. Hun lagde pres på ordet "tør", og hendes øjne viste samtidig, hun havde regnet med dette fra start af. Ikke at hun havde, men det var alligevel typisk, at når de nu var startet, at han så ikke ville alligevel, og hun begyndte at blive irriteret over, når mænd troede de bare sådan kunne køre piger om sin lillefinger. Hun vidste dog godt hun ikke kunne tvinge ham til noget, men hun kunne jo altid bruge lidt kvindelist og overtale ham til at fortsætte. Hendes blik var stadig udfordrende, men hun rørte sig ikke ud af flækken. Hun stod bare og betragtede ham eller har det hele tiden været din plan at stoppe midt i det hele, bare for at se mig komme krybende og tigge om mere? Guess what? Ain't happenin'". Denne gang var hendes stemme igen tilbage i det irritable, og denne gang var det lidt mere fremtræden, for hun syntes ærlig talt ikke, han kunne tillade sig det her. Hun havde trods alt lige overgivet sig til ham.
|
|
|
Post by Michael Ruzo Prince on May 12, 2011 20:59:17 GMT 1
Han bemærkede hendes irritation som var ret så tydelig og som ikke kom bag på ham. Han havde set den reaktion før hos andre kvinder ”Åh du skulle vide hvor mange gange jeg har fået de ord slyngede i hovedet” svarede han og himlede med øjnene. selve ordene rørte ham ikke længere og han følte sig på ingen måde generet af at hun kaldte ham fej, for det var vel det hun kaldte ham når hun sagde ordet tør. ”Det sjove er at jeg er langt ældre end alle dem der har sagt det, og jeg har sammenlignet med vise andre for længst mistet min mødom, så hvem tør ikke hvad?” sagde han og understregede derved at hun ikke burde sige noget. Han vidste selvfølgelig ikke med sikkerhed at hun var jomfru, men han gik udefra det og han virkede ret selvsikker. Han smilede ved hendes sidste ord og betragtede hende tavst længe ”Om det hele tiden har været min plan..? Ja det var faktisk hele tiden min plan… men hvis du virkelig ønsker noget mere så skal jeg ikke stoppe dig, jeg ønsker blot at du ikke fortryder det bagefter” sagde han med et skævt smil over de perfektformede læber. Ja aristokratisk, guddommelig, majestætisk. Ak han var nærmest ubeskrivelig af rank og holdning og det var derfor ikke svært at forstå at man faldt for ham. Han var enorm selvbevidst og derved velvidende om at han var ganske unik på alle måder.
Tag: Jessica Word: 243 Outfit: Clik Clik Note: N/A
|
|
|
Post by Jessica Whinfield on May 12, 2011 21:23:35 GMT 1
Jess havde egentlig forventet den form for svar, men det var nu alligevel en ordenlig verbal lussing. Både det at han havde hørt det fra mange kvinder, men også at han rent faktisk talte om hendes mødom på en måde, så det kom til at lyde som om, det var slemt, hun ikke havde mistet den endnu "hvis jeg ikke havde turde det her, havde jeg stoppet dig, da du begyndte, Og nu er jeg faktisk lidt skuffet over, du stoppede, for det var faktisk ret dejligt. Er der virkelig ingen måde, jeg kan få dig til at fortsætte?" Hendes stemme var rolig, men samtidig varm fordi euforien stadig var til stede i hende. Hun lød ikke desperat, men mere forførende og lokkende. Da hans tavshed begyndte, gik hun over til hans skrivebord og lænede sig op ad det med bagdelen. Hun lagde hænderne i siden og så afventende på ham. Da han kom med sit svar, hævede hun dog et bryn "hvorfor skulle jeg fortryde noget bagefter? Jeg har truffet et valg, og sådan er det bare. Indtil videre har jeg ikke fortrudt noget". Hun så på ham et stykke tid, men fik så hundeøjne, og hendes stemme blev igen forførende "men vil du ikke love mig at være ligeså blid, som du har været indtil nu? Det er trods alt min første gang, og det skulle jo gerne ende med at blive en god oplevelse. Og hvis du er heldig, kunne det jo være, jeg ville have mere. Så behøver du ikke være helt så ensom herinde". Hendes stemme var samtidig uskyldig, men det var tydeligt, hun havde lyst til at se alt, hvad han kunne byde på. Lidt som et ekstra svar på, om hun ville fortsætte løftede hun hånden, og viftede med fingeren, for ligesom at sige "kom her". Hendes blik var igen udfordrende, men ikke mindst forførende. Hun lænede sig tilbage og støttede med hænderne på bordet, så hendes frontparti nu trådte mere tydeligt frem, og kjolen gled samtidig en smule ned, så der kom mere til syne "nu giver jeg dig en udfordring: afslut det her, og du skal aldrig høre en beklagelse fra min side af. Jeg vil sågar gå med til, at når du får lyst, så står jeg altid til rådighed. Du skal bare give besked, and I will come. I could be your friend with benefits". Hun smilede til ham, og hendes øjne fortalte, hun ikke havde mistet den mindste lyst til at fortsætte.
|
|
|
Post by Michael Ruzo Prince on May 27, 2011 13:19:03 GMT 1
Han betragtede hende helt roligt idet hun svarede, og var selv tavs et godt stykke tid efter at hun havde svaret. Han betragtede hende fuldkommen roligt, forundret og dog med sit mystiske tomme døde blik der på samme tid var gennemborende og speciel på sin helt egen måde. Godt nok lød hun ikke desperat men forførende og lokkende, men alligevel kunne han nærmest mærke hvor højt hun ønskede dette. Han lænede sig op ad bordet og lod den bære det meste af hans vægt, armene blev lagt overkors og et skævt smil fandt vej frem til hans læber. Da hun fulgte hans eksempel og stillede sig op ad bordet var han fortsat tavs idet hun fortsatte. Han lyttede til hende, dog uden at se på hende. Da hun bad ham om at være blid ved hende som han indtil videre havde været fnyste han svagt og rettede sig op. ”Du snakker som om jeg har sagt ja til at gå videre. Og desuden keder jeg mig ikke herinde, jeg indrømmer at det ikke er det sjoveste men så kedeligt er det ikke. Desuden behøver jeg ikke være heldig, du er ikke den første der har udtrykt ønske om seksuel omgang med mig på dette kontor, en langt mere erfaren ung kvinde bad om det samme knap to uger tilbage. " han tav og betragtede hende med hovedet en anelse på skrå.
Han betragtede hende fuldkommen roligt idet hun gjorde tegn til ham om at komme tættere på. Da hun lænede sig frem og derved gav ham en bedre udsigt til hendes kavalergang hævede han det ene bryn, rystede svagt på hovedet. Han tog med en hurtig bevægelse fat i hendes ene hånd og trak hende helt tæt på sig. ”Hvis du virkelig vil det her så lad gå, men det bliver ikke her. Folk skulle nødigt høre dine skrig, derfor kan du komme hjem til mig om to timer. Og sørg for at have noget frækt på” han slap hende og trådte til side igen.
Tag: Jessica Word: 323 Outfit: Clik Clik Note: N/A
|
|