|
Post by Nadia Reesne Snoothie on Apr 28, 2011 15:21:15 GMT 1
Nadia stod stille og mærke så Freyas finger over kinden, og der efter under hendes hage hvor hun mærke sit hovede blive løfte op. hun så ind de smukke brune øjne hvor efter hun til sin stor overraskelse og held, mærke Freyas fyldig læber mod hendes små søde pige læber. hun fik svagt rød kinder, mens hun mærke freya trykke hendes slanke ung pige krop ind mod hendes vel forme kvinde krop, og hendes hånd der nusse hendes kraveben og en smule af hendes mørke brune hår med de lysebrun reflekser i, hun mærke hjerte hammer i takt med musikkens bas der slog i baggrunden mens hun kysse igen, og stod lidt på tær for at være på højte med Freya. hun opdage lyset på lampen skifte til rødt, og gjorde det hele så romantisk! og hun elske Romantik, pluslig mærke Nadia at Freya brød kysse til hendes skuffelse da hun sådan nød det kys, det var hendes første kys med en anden pige. hun så på Freya med de mørke brun øjne der næsten line stor dådyr øjne, hun mærke sin hånd mod Freyas hjerte og mærke hvordan det slog, hun rødme stadig en smule og kigge op i de brune øjne, og kunne lige mund af læs hvad hun sag. hun rødme og fjerne sin hånd og tog Freyas hånd og lag mod sit pumpene hjerte, "mærke..."sag hun bare stille og kigge dybt ind i Freyas øjne og bed sig i læben, "du den første kvinde.. der gør det ved mig" sag hun stille før hun stilte sig på tær igen og trykke sig ind mod hende og på ny genoptog kysset og lag hænderne på Freyas over arme og lukke øjne i mens hun nød de fyldig læber mod sin, mens musikken hammer løs, men snart lød der banken på døren og man hørte en råbe "Skru ned for den forband larm!!!"Nadia brød kysset og så på Freya før hun så helt genert ned, og tog hænderne til sig og pille ved sin nederdel og mærke den pinlig tavshed mens musikken blev slukket, og lyset gik ud og de bar stod der i det mørke rum, Måske hun skulle tage hjem det var rigtig sent nu og hun skulle på arbejde igen den følgen aften den næste dag, forsigtig kigge hun i gennem mørket hvor hun kunne skimte Freyas fyldig krop, og ane ikke om hun skulle sige hun var nød til at gå eller måske spørge om hun ikke nok måtte sove der, bare den nat Nadia var stadig ikke sikker på om Freya var fuld eller ædru, for nadia var selv en smule Beruset og det kunne hun mærke i hovede.
|
|
|
Post by Freya Shiff Schöch on Apr 28, 2011 15:49:57 GMT 1
Freya fik et nået så overrasket blik da nu Nadia lagde Freyas hånd på hendes bryst, hvor hun slet ikke kunne holde tilbage, og rødmen gled direkte op om de flotte velformede kinder, hvor hun en smule lod håret glide ned foran for at skjule lidt de røde kinder, for det gjorde hende også en smule flov at hun virkelig kunne rødme så meget, for det føltes virkelig som århundrede siden at hun havde rødmet så meget. Og at Nadia så kyssede hende igen var mere end blot et kys. Dette, følte Freya, var som at Nadia sagde at hun også gerne ville Freya mere end hvad venner gjorde med hinanden, hvor hun derfor var endeligt ret hurtig til at slukke musikken og lyset, med lette og fine skridt, før hun stod foran Nadia i den nu mørke lejlighed. Freya lagde lidt mærke til at Nadia så ud i mørket og derfor blev en smule nervøs om hun nu skulle til at gå allerede!? de havde jo knap nok haft tid sammen! "søde.. bliver du ikke?" spurgte hun så Nadia med sin blødeste og fineste lokke stemme, for at virkelig få hende til at blive hos hende. "her er så ensomt når man er alene... uden kærlighed til hjertet" hviskede Freya blidt mod Nadia og stille lod sine lange slange fingre glide blidt om Nadias ene hånd, og lod fingerspidserne føre fingrene ind imellem hendes, så de til sidst stod med flettede fingre. Stille tænkte hun dog om, hun nogen sinde havde prøvet at bare være tæt på en pige på den måde før? det var nemlig Freyas første gang, og derfor havde en smule sommerfugle i maven, men fast besluttet på at dette skulle hun ikke misse! hun ville ikke lade chancen gå fra sig. Hun lod sig dog ikke helt vente, for det havde hun endeligt svært med, især når det galte chancer, og derfor stille lod sine læber plante sig mod Nadias læber, men ikke helt, og stille lod dem glide mod øret men så ned af halsen, lidt lokkende for at virke mere interesseret, hvilket hun også var, hun var mere end interesseret i Nadia! hun ville tilmed gå hen og sige hun ville HA Nadia hos sig.
|
|
|
Post by Nadia Reesne Snoothie on Apr 28, 2011 16:20:27 GMT 1
Nadia så mod Freya, og rødme svagt ved hendes lokken stemme. hun bed sig lidt i læben uden man så det, på grund af mørket. den lokken stemme gave hende både lyst til at være der men gjorde hende også nervøs, hun hade aldrig være tæt på en anden kvinde. hun var helt ny som lesbisk hun hade kun være det i et år og hade først nu prøve at kysse en anden af sit eget køn, hun mærke så freyas læber mod sin, men så hendes øre og så hals, hun ane ikke hvad hun skulle svare. hun var nysgerrig og nervøs på samme tid, og på en måde følt hun at Freya gik for hurtig frem. det var første aften, de hade næsten lige mødtes. hun mærke deres hænder flette deres finger, og hun følt hun var på en lyserød sky. "j-jeg vil gerne blive.. men.."hun tav da hun mærke Freyas læber mod sine i et lidt hedt kys, hun nåde slet ikke at sige at hun ikke behøve at lokke hende, hun blev der af egen fri vilje på grund af sin forelskedes hun rødme og kysse igen, og mærke at freyas ånde drat virke hurtigere nærmest di rene, hun mærke også snart hendes hænder der hade fast om hende i steden for hendes hænder, hun holdt kysset men det her skræmt hende faktisk lidt, hun så mod Freya i mørket og trykke bare sin spinkle 1.69 høje krop mod Freyas flotte kvinde krop, hun misunde men også beundre med stor respekt. "F..Fre...Freya.."kom det fra hende hvor hun fik hovedet til sig, "ikke så hurtig..vi kender..knap nok hinanden"det var jo sand og det var ikke for at ødelægge noget det gik bare hurtig, og Nadia ville heller lære Freya at kende stille og roligt måske på nogle dates, lidt romantik i steden for at kaste sig direkte ud i noget der måske slet ikke ville holde, hun gispe svagt efter luft efter den meget hede kys, og mærke lyster i kroppen hun ikke hade følt meget længe, hun håbe ikke Freya blev vred på hende eller syntes hun var barnlig, Nadia troede jo stadig at Freya var en voksen kvinde sikkert i 20erne, hun hade hænderne lige over Freyas bryste og stod bare og håbe på det bedste.
|
|
|
Post by Freya Shiff Schöch on Apr 28, 2011 16:40:43 GMT 1
Freya så en smule undrende på Nadia nu, og lidt med dådyr blik på hende, før at hun så nævnte at det gik lidt for hurtigt, hvor hun rødmede en smule og så lidt flovt ned, imens hun skammede sig lidt over at faktisk havde været lidt for hurtig. Men hun holdte de flettede fingre og bed sig lidt i læben, før at hun så vendte blikket på Nadia igen rødmende lidt af flovhed. "ehm.. undskyld.." sagde hun og bed sig lidt i læben og sank en klump "t-tænkte bare.. at jeg ikke ville.. lade chancen gå fra mig.. for at lærer sådan en sød og smuk pige som dig at kende.. i hjertet.." sagde hun rødmende og var endeligt blevet ret genert. "m-m-men du også.. ehm den første pige jeg nogen sinde har kysset" sagde hun rødmende og gav Nadia et kort lille kys på læberne, som undskyldning. "hvis du vil, så vil jeg gerne gøre det op igen, måske med en middag?" spurgte hun Nadia og så undrende og spørgende på hende, og var skam 100% sig selv lige nu. Alkoholen var så småt begyndt at forlade hendes krop, og mest af alt hovedet, hvor den endeligt kun havde fremskyndet det hun ville, som var at ligge and på Nadia. "hvis du har tid altsår" sagde hun så og sendte et par dådyr øjne af hendes beste! Hun vidste drenge aldrig kunne stå for dem næsten men virkede det også på piger??
|
|
|
Post by Nadia Reesne Snoothie on Apr 28, 2011 16:52:12 GMT 1
Nadia så på hende, helt overrasket over hvor genert Freya nu pluslige lød. hun var måske slet ikke så stærk og selvsikker som hun første troede, det ville vær synd for Nadia elske stærke kvinder, hun mærke det lille kys og lytte ellers bare til hendes snakken, hun kunne ikke rigtig se dådyr øjne så de kunne ikke rigtig virke på hende. Nadia rødme og så på Freya, "jeg har heller aldrig kysse en pige før.. ikke før nu.. jeg vist ikke om du var..lesbisk..så tur ikke før nu"hun så flovt ned og mærke deres hænder var flette igen, "en middag lyder skønt!"sag hun ivrigt og smile sødt, hun var jo halv engle så hun var et meget positivt væsen, "og bare rolig der dukker masser af chancer op"sag hun omunderne og så på hende, og kvalt et gab da det var temmelig sent, "tid.. det kan jeg se..efter i morgen"der kom små gab ind i hendes sætning der gjorde hun måtte stoppe for at gabe færdig inden hun snakke hvider, hun så på freya og smile sødt og slap hendes hænder. "er det okay jeg sover her?"spurte hun mens hun faktisk allered begyndt at pille sin jens af, og sin top hun stod kun i under tøj og hade det fint med at stå sådan over for piger, det gjorde man jo i svømme haller og andre omklædnings rum til kvinder, "Freya.. hvor gammel er du enlig?"spurte hun så sødt mens hun lod to små engle lilla engle vinger komme ud, de var ikke ret stor kun lige en halv meter men de vokse stadig, der sad de fineste lille fjer som sad tæt og fik de små vinger til at se silke blød ud.
|
|
|
Post by Freya Shiff Schöch on Apr 28, 2011 17:20:58 GMT 1
Freya fik lidt store øjne og smilte så stort hvor hun trykkede deres flettede fingre kort "så skal jeg nok gøre klar, så siger du bare dato" sagde hun og blinkede selvsikkert til hende, og lod sig løsne lidt op i det, efter at Nadia havde overrasket hende på den måde. Det var de overraskende ord der havde fået Freya til at gå lidt dybere ind og finde sin overraskede (på den gode måde) jeg frem. Men nu var hun ved at finde sig selv frem igen, hvor hun så stille lyttede til hvad hun sagde og lagde også mærke til at hun var ved at være godt træt så det ud som om. Hun smilte så og gav et sødt fnis fra sig, "selvfølgelig må du det, det vil kun være vidunderligt" sagde hun og smilte stort og selvsikkert, hvor hun så så på hende undrende da hun spurgte om Freyas alder, "jeg er 17?" svarede hun undrende og lagde hovedet lidt på skrå, så det fyldige brune hår gled lidt til siden. Hun kunne dog ikke lade være med at føle hvordan det pludseligt blev varmere og varmere, efter at Nadia havde smidt tøjet og nu stod kun i undertøj foran hende. Freya rødmede en smule men gav sig så noget mod og åbnede stille sit miniskørt og lod det dumpe til jorden, og let trak sokkerne af, hvor hun så til sidst greb fat nede om sin hvide tops ende og let trak den over hovedet, så hendes store og faste bryster hoppede kort, da toppen havde siddet lidt stramt om dem. "oh jah, jeg arbejder også" sagde hun og fniste let, "Servitricen til deres tjeneste" sagde hun og lo lidt men smilte varmt og stærkt til hende og let så begyndte at vandre over mod sengen, med de vuggende sexede hofter, der stadigvæk bar på de hvide en smule gennemsigtige af udendørs fugten. Let trak hun så dynen til siden og blinkede til Nadia, "jeg laver morgenmad så" sagde hun og fniste let og varmt.
|
|
|
Post by Nadia Reesne Snoothie on Apr 28, 2011 17:56:42 GMT 1
Nadia stod i et sødt lyserød sæt under tøj der bestod af en bh der sad tæt og et par g-strengs trusser der sad en smule stramt, hun så på Freya da hun sag hun kun var 17! "Virkelig.. du virker bare så moden"sag hun overrasket og kigge så på Freya der også smed tøjet og rødme lidt da hun så hendes bryste og kigge lidt væk for ikke at stirre på dem, hun kigge svagt på hende igen, "er de så søde ved dig på dit arbejde?"spurte hun og kigge så godt hun kunne op i hendes øjne, hun fuldt så efter hende som en hund hen til sengen hvor hun stoppe lige bag hende, "kan du lave mad!"gispe hun helt da hun selv ikke var den bedste i et køkken, hun rødme og så flovt ned og så direkte ned på Freyas ende, hun bed sig i læben hun ville gerne rør den men hun hade lige sagt det ikke skulle gå for hurtig, men den røv lokke så meget. Nadia lag hovedet tilbage og forsigtig inden Freya lag sig lod hun hånden strejfe over hendes røv, og fik gåsehud af det og nød at have rørt den kort, "sorry det var ikke med vilje skulle lige klø mig på maven"hun kløe sig op maven og kigge op på hende før hun krøb op i seng og lag sig på maven, "mmmh dejlig blød" sag hun stille og nusse hovedet mod senge tøjet og snuse til lanet uden hun så det, og nød duften der rigtig dufte af kvinde, af Freya. hun så på Freya og smile sødt og hade fået trykke vingerne ind i kroppen igen, hun lå med en hånd ved bryste og lå bare der på maven og mærke søvne presse sig op.
|
|
|
Post by Freya Shiff Schöch on Apr 28, 2011 18:50:28 GMT 1
Freya så varmt på hende og fniste let da hun syntes det var sødt at hun havde syntes at hun virkede ældre end hvad hun var i modenhed, og bed sig let i læben, "sådan er det vel når man oplever 'ting'" sagde hun og så varmt på Nadia, hvor hun så trak let på skuldrende, "så søde som drenge kan være tror jeg.. men de ved hvem der bestemmer" sagde hun og lo varmt imens hun viste overarm, selvom der ikke var synderlig meget at komme efter, men det var skam hende som ikke fandt sig i hvad som helst fra drengens side af. "det kan jeg bestemt" sagde hun og smilte stort og selvsikkert, "jeg kan lave det meste med en gryde og en pande og en ovn" sagde hun så og fniste varmt og blinkede til Nadia, hvor hun så gav et lille gisp fra sig da hun følte tydeligt snittet over hendes en smule fugtige baller, som også var noget af en følsom del af hendes veludviklet krop. Hun så en smule bebrejdende på Nadia men med et smil der sagde 'du skal nok få igen', hvor hun så gjorde plads til hende og stille så lagde sig lidt ind til hende, "men.. hvor gammel er du så?" spurgte hun så Nadia med et undrende blik og lidt for at give gengel for at hun spurgte om hendes alder. Stille lod hun dog sin arm blidt glide om Nadia og trykkede sig lidt prøvende ind til hende, så de faste bryster gled ind omkring hendes slanke arm "og.. kan du godt lide mine former??" spurgte hun så stille og havde puttet dynen godt op om dem, så Nadia kun ville kunne føle Freyas brystparti men ikke se det.
|
|
|
Post by Nadia Reesne Snoothie on Apr 28, 2011 19:04:17 GMT 1
Nadia så uskyldig på hende da hun sendt det blik, der bare sag 'hun ville få igen' og lå bare stille til Freya lag sig ved siden af og tog om hende, hun mærke Freyas bryste mod sin arm da hun blev trykke sig ind til hende, hun rødme lidt og sag så stille. "16.. NÆSTEN 17"under strege hun og kigge op i Freyas øjne, "jeg misunder dig din former.. gide jeg hade så flot en krop"sag hun stille og lidt flovt, det hade enlig more hende det med at drengen vist hvem der bestemte så var Freya måske mere sej ind hun lige hade troede, Nadia trykke sig blidt ind til Freya lidt før hun så på hende. "øhm jeg ligger bedste på en anden måde vis det er okay med dig.. nu skal du se"forsigtig og blidt fik hen lagt sig under Freya og lag hendes hovede mellem sit bryst, og armen om hendes mave og bryst, mens bene var let bukke, nu lå Freya mellem hendes ben og hovede mellem hendes bryst der skulle vær hendes pude, og man ville kunne høre hendes hjerte slag. Nadia gabt og lukke stille øjne og døse hen mens hun hade læberne og næsen mod Freyas dejlig hår og nød hendes duft så meget, hun nusse svagt Freyas mave i søvne mens hun blidt hade om hende med armen og bene svagt om hendes lår.
|
|
|
Post by Freya Shiff Schöch on Apr 29, 2011 12:56:03 GMT 1
Freya fniste let og smilte kærligt til Nadia, og var endeligt ikke så overrasket over at hun var der, for hun ville selv være i den højde og mål, hvis det ikke havde været for hendes mors velformede gener. Men så rødmede Freya let hvor hun gav Nadia et lille blidt kys på læberne, "jeg misunder dig.. du har sådan et stort hjerte" sagde hun stille, og ret så romantisk, hvor hun lukkede stille øjnene i, imens hun følte lidt efter hendes hjerteslag. Men åbnede øjnene igen da Nadia sagde noget og fik et lidt undrende blik, hvor hun lod Nadia gøre lige hvad hun ville med hende. Kinderne blev dog kun mere røde efter Nadia havde ligget sig på den rigtige måde og med Freya ind til sig, hvor Freya havde lige synet ind til hendes bryst part i bh'en. Hun kunne mærke hun blev en smule våd nede på trusserne, men holdte sig godt i skindet for ikke at overfalde hende med for mange følelser på en gang. Hun smilede dog stort da hun så stille kunne høre at Nadia var døset hen, og stille trykkede hun sit hoved ind til Nadias bryst imens hun selv forsøgte at døse hen. Hun kunne mærke hver af Nadias bevægelser, hvilket fik hende til at være vågen i lidt tid, for hun kunne virkelig godt lide, hvor tryk hun følte sig når hun lå sådan ind til pigen, der lige nu havde snuppet hendes hjerte godt og grundigt. Men efter lidt tid måtte hun gi efter for trætheden, og døsede godt hen. ----------------------------------------------------------------------- Næste morgen vågnede hun tidligt, stille gabte ind til Nadias bløde bryst før hun så stille som hun over hovedet kunne listede ud af favnen og stille ud i køknet, hvor hun begyndte at forberede en dejlig lækker morgenmad. Hun havde kun taget et forklæde på, så alt bagpå kunne stadigvæk ses, og brystets kavalergang var utrolig tydelig i det forklæde. Hun smilte blidt og så så ind til Nadia før hun sagde, "så er der snart morgenmad smukke" og gik over til sit anlæg hvor hun satte en enkel lille rolig sang på, som hun plejede når hun selv skulle vågne. Hun nød de flotte toner i musikken, imens hun fik maden op på en bakke. Maden bestod så af, ristet rundstykker, lidt jordbær, lidt pålæg i skiver, mini gulerødder og noget mælk i en kande, bestemt nok til dem begge.
|
|
|
Post by Nadia Reesne Snoothie on Apr 29, 2011 13:28:21 GMT 1
Nadia så på hende og bevæge sig lidt da hun jo skulle ligge rigtig, hun så på Frey og rødme en smule, "nu er min far jo også en ren engle"sag hun stille og kysse Freya på munden, og trykke hende varmt ind til sig. hun døse hen og mærke ellers ikke rigtig noget, kun når Freya bevæge sig hvilke hende hendes til at nusse Freya i søvne og holde fat om hende. -------------------------------------------------------------- Nadia mærke Freya der ellers prøve at list ud af hendes arme, mens hun holdt letter fast ind til Freya kom ud af hendes arme, hvor hun i steden for greb omkring puden. hun trykke sig ind til puden og gabt en smule, "mmmh bare 5 minutter mere" mumle hun og lag sig om på siden med ryggen mod Freya og gabt bare stort og gad enlig ikke op nu hvor hun lå så godt, hun endt dog med at åbne øjne og komme op og side, og strække sin lange slanke krop. "mmmh hvad er klokken" hun gabt stort og fik bene ud over senge kanten, sangen fik hende faktisk det at døse hen igen og ælte bag over på ryggen i sengen hvor hun lå med armen ud til siden og ben ud over sengen og eller lå der med bryste i vejer hvor det ene bryste var komme lidt ud af bhen i løbet af natten.
|
|
|
Post by Freya Shiff Schöch on Apr 30, 2011 1:41:52 GMT 1
Freya fniste varmt, og stille lagde bakken på spisebordet, før hun gik over og satte sig over hende med hvert ben på hver side af hende. Hun havde syntes det var sødt at Nadia var så morgentræt, men igen så havde de også været sent oppe og Freya var i forvejen en som kunne vågne hurtigt af det mindste.. Dog havde det overrasket hende en smule faktisk at hun havde sovet så længe som hun havde gjort denne gang, men hun gættede lidt på at det sikkert var på grund af Nadia havde holdt om hende natten igennem. Hun rødmede en smule over tanken, og kunne mærke varmen i brystet stige lidt, før hun så vendte blikket lidt længere ned over Nadia, hvor hun smilte frydende over Nadias lidt blottede bryst, hvor Freya så let lod en hånd forsigtigt og stille glide om bag ryggen på Nadia.. og med et lille fingertag åbnet hendes bh, hvor hun så trak den meget stille og forsigtigt af hende, for at drille hende en smule, også var hun ikke alene om at have bare bryster. Dog kunne Freya ikke lade være med at stirre en smule på Nadias bryst. Hun bed sig lidt i læben og savlede en smule over synet, hvor hun så stille bukkede sig ned, og med sine fyldige varme læber kyssede hun hendes bryst, imens det fyldige hår gled ned over hovedet og dækkede for Nadias syn ned på brystet hvis det var hun skulle vågne. Men blidt lod hun så sit hoved glide op, og med et lille strøg tilbage for at få håret væk, gav hun Nadia et dybt og varmt morgenkys. "Smukke det altsår morgen nu, og der er morgenmad" hviskede hun blidt i Nadias øre imens hun gav det et lille nap og rettede sig så op og så ned på hende med et lille drilsk smil over læberne, men med et varmt blik i øjnene, lige som aftenen, hvilket betød meget. For det viste at der var noget i hende som slog for Nadia, selv som 100% ædru. "Jeg tror aldrig jeg har sovet så godt som i nat" kom det stille fra hende imens hun lod sig glide lidt ned så hendes underliv lagde sig lidt mod Nadias mave hvor Freya lod sin ene hånd glide blidt op af hendes arm og ud mellem fingrene hvor hun stille lod sine fingre glide imellem Nadias og flettede dem. "Tror du vi kunne prøve det igen??" spurgte hun så varmt og så lidt forelsket ned på Nadia og med en vilje af at hun ville gøre sit beste for at få Nadia til at blive hos hende.
|
|
|
Post by Nadia Reesne Snoothie on Apr 30, 2011 7:14:36 GMT 1
Nadia lå bare og sov, men mærke dog godt noget var over sig. men gad virkelig virkelig ikke åbne øjne, hun mærke knap nok hendes bh der stille gled af hende, hun gabt bare med lukke øjne, og mærke så noget der rørt hendes fin lille bryst, hun mærke noget der var vådt. og kom med nogle små Mh lyde, og kunne mærke hår der ramt hendes nøgne hud. hun åbne øjne lidt da Freya hviske i hendes øre, "mh allerred.. men vi har kun sove i 5 minutter"sag hun stadig temmelig træt oppe i hovede, hun kom halvt op og side, hun mærke kun lige deres finger blev flette. og så bare op på Freya med de meste nutte engle trætte øjne hun hade, og brugt sin fri hånd til at gnide sig lidt i øjet. "jeg sover altid sådan med min pude.. jeg sover dårligt på andre måder"hun glad mellem Freyas ben og kom op og side, deres underliv var nu lige over hinanden, og Nadia lag hovedet på Freyas bryst og nusse sig op af det, "du har vel ikke et æble.. søde søde Freya"kom det bedene fra Nadia der bare skulle have et æble nu, hun hade den van at hun bare måtte have 3 æbler om dagen ellers blev hun helt skør, hun lod hovedet ligge stille op af Freyas fyldig bryst og vågne lidt mere og så op på Freya, "ikke pænt at kysse andres bryst når de sover.. det ikke cool"hun så på Freyas bryst og kysse hendes bryst vorte og nusse sig op af hendes bryst igen, selv om hun sov kunne hun kende et kys når hun fik et, lige meget hvor på kroppen det var.
|
|
|
Post by Freya Shiff Schöch on May 1, 2011 14:44:13 GMT 1
Freya fniste varmt og så på Nadia med et varmt og kærligt blik, hvor hun lod en finger glide hen over hendes kind, "Tror nu vi har sovet meget mere end det, men det har været vidunderligt" mumlede hun varmt og kunne selv lige nu mærke sit hjerte hamre en smule hårde og hurtigere end normalt, og havde let røde kinder. Hun bed sig dog let i læben da Nadia så gled op mellem benene på hende og så de havde underlivet mod hinandens og hendes hoved lå ind til hendes fyldige bryster, hvor hun lagde armene om Nadia blidt "Det vil jeg sagtens kunne vende mig til, for har aldrig sovet så godt før.. og så trykt" sagde hun og så lidt rødmende væk, men samtidig nussede Nadia blidt i nakken, og endeligt ret godt. Freya måtte dog tænke lidt da hun spurgte om æble men nikkede varmt, "jeg har æbler" sagde hun varmt og og smilte stort, før hun så gav Nadia et undrende men også uskyldigt blik, før at Nadia så plantede et kys på hendes vorte hvilket fik et gys af nydelse til at sitre igennem hende oppe fra toppen af og ned, hvor et nydende gisp undslap hendes læber, og tungen gled kort ud over overlæben. "så det vist godt du er vågnet nu så" sagde hun med en lille drillende stemme men mest en stemme som sagde at hun var lettere brændt varm på Nadia, hvor hun så hurtigt lagde Nadia ned at ligge og kyssede hende, lidt mere hedt over hendes smukke ungformede bryster som Freya fandt vildt frækt, hvor hun ikke undlod at bruge tungen også, som fik lov til at bruge tungespidsen over Nadias brystvorter hvor hun også nappede kort og frækt i dem, før hun så stoppede helt og rettede hovedet op og strøg blidt sit store dejlige brune hår blidt let bagud, og forbi hendes velformede øre, imens de dybbrune øjne så længselsfuldt ind i Nadias øjne, med stor styrke, "Nadia... jeg tror jeg... er faldet for dig" sagde hun før at hun stille lænede sig lidt frem og plantede et dybt kys på hendes vidunderlige dejlige og bløde læber, med lukket øjne.
|
|
|
Post by Nadia Reesne Snoothie on May 1, 2011 15:13:53 GMT 1
Nadia så op på hende, hun kunne nærmest mærke det gøs i freya efter hendes kys. hun så op på hende, gøs da hun kysse hende på bryste og så på hende og rødme så meget hun kunne selv om det ikke så helt tydelig ud. hun så på Freya da hun begyndt at sige noget igen, hun bed sig i læben ind til hun fik et nyt hedt kys på læberne og kysse igen og trykke sig ind til hende, hun så på hende og brød til sidste kysset og så ind i de smukke brun øjne. "jeg faldt for dig første gange jeg så dig"sag Nadia stille og rødme og så lidt genert ned, hun så på hende igen og kysse hende dybt og trykke sig ind til hende, mens hun lod en hånd glide ned over Freyas ryg og om hendes ende, hun ane intet om kærlighed mellem kvinder. men hun viste hvordan hun selv kunne lidt at blive rørt så hun prøve sig lidt frem. hun nusse Freyas ende blidt og ned omkring låret og strøg kort hen over hendes øverste del af hendes skød uden på trusserne, hun flytte dog hånden op på Freyas bryst og nusse det blidt med sin hånd, så godt hun kunne med hendes lille hånd i forhold til Freyas bryst der var større ind hendes lille fin pige hånd, hun så på Freya og holdt kysset og lod forsigtig tungen komme inde i Freyas mund, hun hade sagt hun ikke ville gå for hurtig frem men at Freya sag hun troede hun var falde for hende, vække flere lyster hos hende ind før.
|
|